Pages

18 de gener del 2012

Santa Linya - Futbolí

Avui quedo amb el Ramon Pie per anar a Disblia, vaig estar-hi dilluns amb el gran Edgar i em vaig deixar una vieta per fer, pero la boira ens ha fet canviar de plans i de camí a Àger decidim parar a Santa Linya. Calentem sobre El regurgitador,6b+ on la roca freda fa caure al Ramon per falta de tacte, jo em fico sobre The Oxfury,7b excel·lent via sobre roca bona i moviments super guapos que borro al segon pegue mentre el Ramon prova Fashion total,7a+ sense sort, via amb sorpresa final. Després monto Bèstia parda,7c i li foto un parell d'intents pero falta una mica de punch, el Ramon prova el 7b pero avui no està fi. Per acabar ens fiquem sobre la intensa Còlera,7b secció de dos chapes de moviments bloqueros i fàcil fins la reunió, pillo al primer pegue pero aconsegueixo tatxar al segon, el Ramon li fot un parell de tientos per acabar de fer el dia.
Bueno Ramon! Com a mínim t'has fotut un bon entreno, 8 pegues no és fan cada dia!
Venga bou que el pròxim dia triomfes!