Pages

19 de gener del 2012

La Pauta

Avui quedo amb el "climbing show" del M.A, els que no el conegueu ja sabreu perquè quan escaleu amb ell. Decidim anar a la Pauta, solet, bona temperatura i un excel·lent mur de placa tècnica ens espera. Els ànims estan una mica decaiguts i es que el partit de futbol d'ahir ens va passar factura i aquest matí quant ens em trobat semblavem actors secundaris de "The walking dead", pero un cop arribem i ens equipem ens despejem i comencem a motivar-nos.
Per començar el M.A calenta i fa a vista Nespresso,6b+ jo faig el mateix sobre El secreto está en Aneto,7a molt bona, després ens fiquem sobre Ariete,7b jo la faig a vista i ell al flash pero tots dos coincidim en que es molt fàcil, per mi quedaria de 7a o 7a+ com a molt. Tot seguit em fico en la seva veina Primer món,7b/+ la faig a vista, és realment boníssima! (o no es extrema o la placa em va molt bé, crec que el plus li sobra) el M.A l'encadena al segon en un gran pegue èpic digne d'ell, i es que ja ho sabeu, dona la vida en cada pas! Per acabar provem Cos de gestió,7a+ que jo m'apunto a vista i ell al flash.
Esplèndid dia d'escalada a vista en un entorn espectacular i tranquil, on totes les vies del sector son increibles, si t'agrada la placa, visita obligada!