Pages

22 de gener del 2012

Àger - Camp 300



Avui anem a Àger amb la Xesca i allí quedem amb el Naudí, el Colomot, la Silvia i el petit Blai, que només amb dos messos ja freqüenta els peus de via dels sectors més fanàtics de Catalunya, enhorabona parella!

Calentem en Super ratón,6b+ i la Xesca que ultimament no estava massa fina, encadena! i això no quedaria aquí, i és que avui està motivada! El Naudí tatxa Freecando,7b+ i mentre ell monta per catar Al lao mal,7c i el Colomot Comunicología,8a+ jo monto La regleta et dona,6c perquè la provi la Xesca, a mi no em surt, té una entrada molt fina i va ella i se la peta pim pam!

Mentre el Naudí i el Cololomot van provant les seves vies monto No future,7c+ pas de bloc a l'entrada seguit d'una secció dura per entrar a una placa que serà 7a, ensajo la secció i em deixo el pas de bloc per provar desde terra i és que té un moviment rabiós de primera a segona, quan el consegueixo resoldre tiro amunt amb la sort que la secció dura em surt, una vegada a la placa vaig fent i encadeno.

La Xesca que la tenim de subidon monta Vai motorao,6c li costa la secció clau, és obligada, pero li fot valor i encadena al segon en un pegue frenètic! Enhorabona, avui has triomfat!

El Naudí i el Colomot no tenen sort amb els seus respectius projectes i per acabar de fer el dia el Colomot fa Freecando,7b+ i jo Anís del mono 7b.

Dia complet! I ara toca una mica de repòs perque les yemes diuen prou...