Pages

11 d’abril del 2012

Kuestelon la France

Que tal la setmana santa nois? Jo he deixat una mica de banda la roca i he anat de ruta turística per espanya, Cuenca, Albarracin... i sense escalar!ha estat com una prova de foc. Això si, només tornar directe cap a Camarasa a recuperar el temps perdut, ahir i vaig estar amb el gran M.A que prova Reacció en Cadena,6c sense sort pero no falla sobre No tatrinkis,7a+ que s'anota al segon intent, jo provo Sin feeling,7c+ caient a dalt de tot al tercer pegue, una llàstima perquè ens veiem obligats a desmuntar la paradeta pel mal temps.
Avui torno al Kuestelon amb el Ramon Pie "el catador"que té pendent la Gimme the Betta,7c+ i la veritat es que li caurà molt aviat, avui ja ha caigut dos vegades anant a reunió! Ànims bou, aquesta ja és teva! Jo torno a ficar-me a la Sin feeling i per la meva sorpresa encadeno calentant, com diria un que jo sé "yo bicho, directo al proyecto, le voy dando y si me encuentro bien hasta arriba" ja saps de qui parlo Conti? La línia es una autèntica obra mestra, res a veure amb l'escalada habitual, un esperó molt tècnic, de lo milloret de Kuestelon.
Després provo El Gitanillo,7c/+ segons la guia, per mi dura, té un pas a baix que és un autèntic infern, i per acabar de fer el dia ens fiquem amb el Ramon a tantejar la fissura de Qui est cette lolotte,7c+ molt bona, un parell d'intents i ja fossos la deixem per un altre dia.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats maquinon!!
Com m'agrada que citis al gran mestre sensei al teu bloc, ja saps "yo calentar, normalmente no eh..."

Conti