Pages

5 de juliol del 2009

Santa Ana

Ahir vaig anar a Santa Ana amb el Naudí i el Peris, feia molt temps que no hi anava! Per començar el Naudí i jo ens fem amb Radical treck,7a+ els dos al segon intent mentres el Joan s'anota Caldo para tus dedos,7b+ que s'emporta al segon també. Provem Marron,7b perquè jo l'havia provat feia temps i tenia l'espina clavada, inhumana! o té truc o s'ha trencat algo! El Joan va voler enseñar-me com es feia i va pillar també, inencadenable! Per acabar ens fiquem a Bocata fu-man-xú,7b+ que el Joan i jo fem al segon pegue. Durant la tarda ens anem trobant a tot d'amics i gent coneguda, es nota que és dissabte i la sombra va buscada! A mitja tarda arriba la Viki, l'Ari i el Marc, aquest prova Yosemite mixtir,7a i no li va pas malament, després jo vaig marxar i no sé si li va fer un segon, aquesta és teva Marc!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nanu per que venia pajaron, el pròxim dia m'enduc la yosemite mixtir. a tu te fotrem l'astre que en quatre dies ja estas fotent-li la mateixa canya.

Felicitats