Pages

25 de maig del 2009

El camí de les Cent Corbes

Quants dies sense escriure! No us penseu pas que estic a casa morint-me de fàstig! Encara que no escalo al ritme frenètic d’abans, no paro de fer activitats i jabalinades per tal de mantenir la forma. La setmana passada vaig tornar al Toll de l’ou, aquesta vegada amb gent de la colla, Frede, Sandra, Demon, la Xesca , i com no la Trufa i la Lluna que m’acompanya a tot arreu. Aquest cop banyet!
Amb l’Aleix vam anar a fer una ruteta a peu, repòs actiu, per descarregar de tant entreno que acumulem ultimament amb això dels bombers, vam anar als Omells a fer el PC-R65, molt xula i tranquila, els paissatges ara son molt guapos, està tot super verd!

Aquesta setmana m’ha agafat per tornar a escalar, el cos m’ho demanava, i després del primer banyet de la Lluna a Sant Llorenç de Montgai anem a Camarassa, quin millor lloc per tornar a començar a escalar que el Marcant Estil. L’endemà vaig a blocar amb la Xesca i el Balasc a Sant Martí de Maldà tot i la solana que queia, quin valor!Dissabte, ja amb mono un altra vegada, anem a Alòs de Balaguer amb la Xesca, omplim garrafes d’aigua i cap a escalar, quina passada! Com molen les sensacions quan fa temps que estàs allunyat de la roca! Tot i fer 6b's!!I ahir Diumenge fem jabalinada de centre excursionista, el Dani programa una sortida/cursa per tal de fer el camí de les Cent corbes, que puja practicament desde el pantà de Terradets fins a l’Ermita i el refugi del Sant Salvador del Bosc, acumulant uns 900m de desnivell en pocs km. Molt dura i agotadota però molt satisfactoria, les vistes desde l’Ermita son verdaderament increïbles!! I la sortida tot un éxit, ja que som una bona colla els disposats a patir, Francesc, Jordi, Dani, Marc, Viky, Xesca, Balasc, el Teo i la Lluna, que van arribar a dalt com autèntics campions també!

1 comentari:

Anònim ha dit...

m'agrada la cara de fred del Frede, jiji