Pages

12 de febrer del 2009

Bloca o muere!

Continuem la setmana bloquera, pels matins em toca anar a l'autoescola pel carnet de bus, però ara la tarda ja dona el suficient com per anar a tibar una mica als blocs, el dimarts vaig amb el Naudí a Maldà per tal que provés Inversió tèrmica,7a+ no ens va sortir a cap dels dos, jo la provava per tal fer una variant que surti per Dràcula,7a+ serà tot viote que agafa lo més dur de les dos vies! Ficant una mica d'imaginació vam crear una nova via (eliminatoria) que jo vaig encadenar i la vaig batejar com el Koala decotador,7a en honor al Naudí, que encara no té el filing del bloc i els escala com si estigués en una tàpia, ràbia i dinàmics Gerard!
Ahir ens vam reunir una bona colla i vam anar al Cogul a passar la tarda, va vindre el Conti, la Xesca, la Marta, el Naudí i el Marc, que el pobre és va lesionar, ànims! Feia molt aire, però vam buscar un sector més resguardat per tibar un ratet. Aquí us penjo unes fotos que és va dedicar a fer el Conti...
De Cogul

1 comentari:

Anònim ha dit...

Iepa Bèsties... això és aprofitar el dia. Bons blocs, bona tarda i bona companyia. llàstima que em pilles xungo al dit pro m'ho vaig passar super bé tornant a blocar amb tots vosaltres.Conti molt bones les fotikis. Ese Cleka que ja el tenim a tope per Albarracín... no se si podre blocar mínim una setmana, pro ja m'estic preparant lo disfras. i vosaltre? Marc