Pages

10 de juliol del 2009

Trampejant la pluja

Inestabilitat i fanatisme, dos conceptes incompatibles. Aquesta setmana ha vingut marcada pel mal temps i ens ha fet ballar un mica a l'hora de triar els sectors per anar escalar.
Dilluns anem amb la Xesca a Tartareu tot i que el cel anunciava aigua, així va ser, com a mínim vam poder fer un parell de pegues, la Xesca es fa a vista amb Cucalòcum,6b i jo m'apunto No way going that way,7b al segon intent.
Dimarts anem a Santa Ana, el temps sembla millor i el sol ens visita, intento fer el màxim de pegues per fer una mica de pililla i resistència i anoto Yosemite mixtir,7a la clàssica Bateria,7a+ i Habemus papa,7b i acabo provant Aluminosis,7b+ (segons les últimes actualitzacions ara 7b, jo en el seu dia la vaig fer a vista i ara ni tan sols li vaig treure els moviments, com estic! Hem va semblar dura en comparació amb Hahemus papa,7b i Bocata fu-man-xú,7b+)