Pages

23 de febrer del 2009

Stage Albarracin

Que tal gent? Quants dies sense dir-vos res, eh? Aquesta setmana hem estat de viatge per Albarracin, el paradís del bloc.
-Dilluns marxem el Joan Peris, el Conti, el Miquel Àngel de Castellnou (M.A. pels amics), el Naudí i un servidor, al migdia ja estàvem escalant al sector Parking i Cabrerizo per aprofitar el temps, els primers encadenes no van tardar, el Joan i jo ens anotem La rave,7a el Techo de Don Pepo,7a i el Metodo Bizarro,7a aquesta també se l'apunta el Naudí, jo faig el Hermitaño,7a+ una linea increïble, el Conti lluita com un guerrer però la seva lesió fa que tingui que ser molt selectiu amb els blocs que prova, tot i així aprofita per obrir una nova ruta a l'esquerra del Hermitaño, el Cigró de Satan,6a. El Miquel Àngel és el més lluitador que he vist mai, això li costa una yema a les dos hores d'escalar però es fa amb un bloc que només encadenen ell i el Joan, un mantel bestial a la dreta de la Rave que rondarà el 6b+.

-Dimarts anem al sector Techos amb l'intenció de provar tot de vies noves, després de calentar, el Naudí, el Joan i jo ens fem amb la Variante Campanario,7a quina sortideta!! Passem el dia reventant-nos sobre la Trave de Techos,7b la regleta de Rude man,7b+ i el pas final d'Eclipse,7b per acabar el dia el Naudí ens deleita amb uns salts i caigudes en un lance clàssic, el Vuelo sin motor,7a.

-Dimecres visitem el sector Arrastradero on el Conti i el M.A. encadenen Jacuzzi,6b quins lluitadors, un lesionat i l'altre sense dits! El Naudí, el Joan i jo ens fiquem les piles i ràpid ens fem amb la Làgrima,6c+ aquesta apunt de fer-la el Conti també, els romos d'Esperanza,7a la porta del Mental mantel,7a i l'esperó del Tonicoefervescente,7a el Joan i jo ens anotem la curiosa Capitan Cavernícola,7a una via on les preses de sortida son una llastra falcada amb un tronc, qualsevol dia ens abandona! Acabem el dia esbarallant-nos sobre les minúscules regletes de Mardie Grass,7b+.

-Dijous el Conti i el M.A decideixen reposar i anar a fer una ruta caminant de 20km pels boscos d'Albarracin, els altres decidim tornar a Techos per mirar d'encadenar algun projecte. Mentre el Joan i jo provem la variant de Supernazamacho,7b+ el Naudí torna a saltar sobre el Vuelo sin motor, l'Eclipse,7b es rebota i la deixem estar després d'una autèntica batalla de pegues. El Joan i jo ens fem amb la Trave de techos,7b i ell acaba el dia intentant la Rude man,7b+ molt intensa, quedarà pel pròxim viatge!
-Divendres ens abandona el Joan i el M.A. els demés ens dirigim al sector Sol on el Conti encadena Espermatozombie,6a+ i casi fa el mateix amb Serigrasia,6c+ on jo em lesionaré una mica i m'impedirà escalar el dissabte. Junt amb el Naudí desxifrem un placa boníssima de canto petit, Arena fòsil,7a el Gerard comença a notar el cansament de tota la setmana i s'acaba de reventar sobre el Señor de las moscas,7a que jo m'anoto al primer intent, després faig una bonica trave Amoldadura,6c i La linia enemiga,7a+ al segon, per ficar la guinda al dia encadeno una magnífica trave de romos Ojos negros,7b+ tota una obra mestra!

-Dissabte ens deixa el Conti que no aguanta això d'estar lesionat i no poder escalar,una llàstima! Però ens arriba nova energia, ens visiten el gran Edgar, el Ricard (Puki), el Marc que continua lesionat, la Mercè i la Xesca. Tornem al Arrastradero, com es nota que es finde, parking i sectors a tope de gent! Mentre tots bloquen jo m'en vaig amb les dones a protegir-les i buscar blocs fàcils. El Puki i el Naudí es fan amb el Capitan Cavernícola,7a. Més tard intento escalar, no aguanto més veient-los a tots apretant i encadenem una bonica proa de 6c mentre la Mercè i la Xesca s'esbarallen amb un petit tsunami de 6a. Abans d'acabar el dia el Puki i jo ens fem amb una linia de romos excel·lent, la nº43c,7b segons la nova guia Ebloc (per mi molt desfasada). Gràcies a la guia descobreixo on s'amaga una de les millors i clàssiques linies d'Albarracin, Manuchakra,7b+ on acabem el dia intentant desxifrar-li els moviments.
-Diumenge passem el dia repetint sector, el Marc s'anima i escala una mica en uns blocs fàcils amb la Mercè i la Xesca, després s'en van a fer una visita turística al poble, l'Edgar no falla i avui sí encadena la nº43c,7b, ens esbarallem amb un techo de romos cotat de 7a que es resisteix i com no anem a veure el Manuchakra,7b+ li acabo trobant el filing als moviments però no hi ha manera d'enfilar-los, projecte pel proper viatge!
Quins paratges més extraordinaris i quins blocs i linies més bones! Sens dubte Albarracin es la meca peninsular del bulder i les nostres visites no acabaran aquí. Recomanar i aconsellar a tots els que vulgueu anar-hi la casa las Cuatro esquinas que vam llogar a Torres de Albarracin, 300€/semana completa i 150€/cap de setmana, molt bonica i acollidora, perfecta per descansar després de la batalla...