Pages

27 de febrer del 2009

Incívics a Cubells

Tots els companys que llegiu el blog em feliciteu per la manera en que l'escric, encara que deixo anar alguna falta ortogràfica sempre intento escriure correctament, d'una manera mes o menys culta, sense grolleries, insults, ni paraulotes... doncs ja n'hi ha prou! Ahir vaig atansar-me a cubells, potser una de les més antigues escoles de bloc de Catalunya, juntament amb Puelles, Belianes, Maldà... obertes molt abans de que molts de nosaltres ens poséssim uns peus de gat. Només arribar ja hem vaig sorpendre amb el mal estat de la zona, com ja va passar en el seu dia a Belianes fins que un servidor va possar un cartell dissuasiu, dos matalassos en descomposició envaïen el peu de via, la gran quantitat de magnesi a les vies indica la massificació de la zona on anys enrere eram molt pocs els que practicàvem bloc i visitàvem el sector. Això no és tot! Durant més de 15 anys no ha fet falta cap mena d'indicació per deduir per on va una via, lògic, no? Doncs ara, algun incívic de merda que es fa anomenar escalador, segurament dels que diuen amar la natura i no la respecta a decidit pintar numeros i fletxes de dimensions considerades a cada inici de via, cada mig metre de roca ens han deixat un regalet com podeu veure a les fotogràfies.
Donc jo, inútil ignorant, tinc una cosa que dir-te, si ets tan ruc i tan estúpid com per no saber trobar una linea de bloc, deixa d'escalar i no intentis fer tàpia ni deportiva que et faràs mal, hi ha una cosa que es diu ética, com estava la roca abans de que tu i anessis? Qui t'ha donat permís per pintar-la? La roca és de tots, has preguntat? El millor que pots fer, tu i la gent com tu, es tornar al roco d'on heu sortit i endur-vos el "tipex", les colilles i els matalassos de motlles a casa vostra. Només demano respecte, cada vegada som més escaladors i si no tenim cura, la merda i les prohibicions acabaran amb molts sectors.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

aixi aixi oscar!!!

Molt bona reflexió, la gent esta perdent la etica i mai res millor que fer un toc d'atenció!! que no tots pero.... "tela" la gent que volta pel mon!!!!!!

Molt ben fet!!!!

Anònim ha dit...

Toma ya!!!!

Oscar, fot-te una dutxa d'aigua freda per a que et baixi el calenton! jajaja
No hi ha res a fer contra aquests incívics. Avui son uns i demà en seran uns altres. El món n'està ple. Però bueno, fas bé en denunciar-ho. Si ningú ho fa, continuaran embrutant el país.
Ànims i si cal, fem una sortideta de centre i ho anem a netejar, que segur que amb dissolvent es pot treure!

Salut

Anònim ha dit...

Aupa, aquest es el Dokar que jo conec. Canya als que pinten els blocks!!

Anònim ha dit...

jo fa anys que rondo aquesta zona i estic molt d'acord amb el que dius, pero vaja, començo a estar acostumat a pedretes varnisades i enganxades amb sica, ferrates i cordes inútils i coses varies d'aquest estic,,
caldria una mica de respecte per les zones que rondem tots els escalador,.,, pels demes i per l'entorn