Pages

2 d’abril del 2012

Camarasa "Old school"

Amb la pujada de temperatures ens veiem obligats a buscar un altre cop les parets amb ombra, i com no, un dels millors llocs per fer-ho es Camarasa, retornar als orígens i retrobar-se amb els antigs projectes. Desprès de tornar del viatge a Eslovènia amb el Conti i el Perot (en breu us penjaré la crònica i les fotos) estic mes motivat que mai i amb ganes de catar els vells projectes pendents, en un stage de tres dies per Camarasa m'apunto Shere Khan,7c+ una de les que em quedaven de la Selva hi ha la que li teia unes ganes terribles, per fi! i canviant de sector, aquest cop al clàssic Kuestelon la France em faig am Gimme the Betta,7c+ molt fina, al segon dia d'intents i sense esperar-m'ho, s'ens va trencar una de les regletes on comença la secció clau, vaig tenir que canviar el mètode però no crec que influeixi en el grau. El Perot que m'acompanya en un d'aquests dies cata Tascons defamadors,7b i l'encadena aquest diumenge assegurat pel gran M.A (per cert el títol encara el tens tu M.A, ja saps de que parlo)