Pages

26 de gener del 2009

Àger,Camp 300

Després del temporal del cap de setmana ens en anem a Àger amb el Naudí, un dia explèndid, solet i màniga curta. Calentem en Super raton,6b+ i després el Naudí és fica a Free can do,7b+ que s'apunta al segon pegue, jo amb les cintes ficades l'encadeno al primer. El Naudí queda tocat de yemes i decideix parar d'escalar, com piquen les regletes d'Àger! Jo em fico a provar la Ganga,7c+ guapíssima! En el primer intent he anat de cul per desxifrar els moviments, poc tocada i presa molt petita, en el tercer pegue casi hem faig amb ella, llàstima que m'ha patinat un canto, el pròxim dia.
P.D: A destacar l'encadene del Cristian G. que tot i amb el temporal de vent, treu el fanatisme suficient com per fer-se al flash amb Tamagochi free,7c de Sant Llorenç de Montgai.

2 comentaris:

DOMÈNEC GARCIA ha dit...

Hei bèstia, ja veig que estàs en plena forma, així m'agrada. Pel que veig vas probar Ganga 7c+, aquesta es meva, que et va semblar, es bona eh?, només te l'Ascensió del Cristian i em sembla que el Txexu també la va fer al final. Una abraçada

Anònim ha dit...

Ostras Domènec, que tal? Espero que estiguis millor i et recuperis aviat. Jo ara he tornat agafar el ritme d'Àger, tinc moltes vies catades i pendents, aviat se m'acabarà, tornaré a ficar-me de ple amb les opos. La Ganga és brutal, boníssima! Al primer pegue pensava, quina merda de via, per aquí com pujen! Però quan li pilles el filing és increïble! Molta sort amb la recuperació, fins aviat!!