Pages

12 de desembre del 2008

Mirall trencat

Vaig dir que el pròxim dia no fallaria i així ha sigut, hem anat amb la Xesca a Alòs de Balaguer amb els objectius clars, encadenar el Mirall trencat, 8a via del meu estil, curta e intensa amb la guinda final a la reunió, com costa grapar-la!! Jo la trobo fàcil comparant-la amb les últimes vies que he estat provant, tot i que s´hem dona bé, si la proveu ja hem direu...

P.D : Tinc un secret, uns pantalons d´encadene nous, de moment funcionent!!

P.D : Després de varies opinions sobre la via crec que el grau més adient per Mirall trencat és 7c+

3 comentaris:

Anònim ha dit...

segur que 7c+???
vols dir que no es un 7c dur...

Anònim ha dit...

Osti osti oskar 8 grau!! daki pok un petzl rock tripi...
Naudi en la seva linia super dekotadora, hazlo tu chulo! jajaja Salut! makines!
Un que ja no se sap fer el 8

Anònim ha dit...

Pot ser si Naudí,el Agus mateix se l´apuntada de 7c, jo estic tant fort que ja no controlo,ja,ja...quina llàstima que tu no les puguis provar...
El meu deliri per fer 8a no cesa, hauré de buscar-ne algun de confirmad i esbarallar-mi de veritat...Tot i així estic molt orgullós del meu currículum amb vies com Paula,Ian i reian,Devora hombres,la LLima,Vor di re,Harrypauta,Tokuesta,Tempura,LLustosa,Los 45 del guti,Mirall trencat...Ja t´agradaria...Espero la teva tornada,te fotre una canya que fliparàs!!!