Pages

23 de novembre del 2008

Àger "Camp 300"

Avui els escaladors més fanàtics de les contrades s´han trobat a Àger per intentar ficar el punt vermell a un bon grapat de vies, però la veritat és que hem marxat tots amb la cua entre les cames, sense encadenar res de res, però no tots, el insaciable Naudí tot i la ressaca del dissabte encadena sense suspirar una de les millors plaques d´Àger anomenada El ilusionista, 7b+ consolidant grau i demostrant estar en el seu millor estat de forma, aupa bestia!!!

Edgar en la retrobicicleta de La casa de la bomba, 7c+
Naudí, Kormac, Baules, Jordi Grau, Edgar i jo, apurant les últimes hores de llum

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bon dia d'escalada al solet i bona companyia.
M'afalaguen les paraules d'un mestre com tu, espero no descebre't i continuar sorprenen-te.
Valtres també vareu donar la talla en els vostres projectarros tot i no encadenar
Naudi

Anònim ha dit...

Vaya colla de bèsties mare meva, així ja veig que el Ilusionista es consolida com a 7b+....l'hauré d'actualitzar a les ressenyes. I la casa de la bomba que us sembla?, ja us ha sortit?, venga, venga que esteu més forts que el vinagre i jo la vaig fer amb 5 pegues eh?, ji,ji.
Heu de venir a probar les víes noves de la dreta de tot, 6cs, 7as, 7bs, 7cs, 7c+sos, i varis 8és.
Aquest finde hi tornem si algí s'anima, ja ho sabeu, per allà baix estarem.
Saluuuut

Anònim ha dit...

Osti osti Naudi que estas fort!!
7b+? no el vas decotar ni res? un 6c+ dur no? weno animalot felicitats pel 6c+!
Konti