Pages

16 de juny del 2009

Fanatisme incontrolat

Després de la calma arriba la tempesta! He passat molt temps inactiu per això de les opos, ara tinc un respir fins el Novembre i la meva intenció es tornar a donar guerra com abans. Aquesta setmana he començat a escalar i la sensació a estat molt bona. Dissabte vaig estar amb la Xesca al Kuestelon, allí ens vam trobar amb l'Emili, el David i el seu pare. Primer contacte i els primers vuelos no van tardar, ara costa encadenar 6c's! Ahir vam visitar Tartareu i ja vaig començar a ficar-me fanàtic provant Ritme infernal,7b+ que casi faig al segon pegue! Una llàstima perquè ara tinc les mans d'estudiant i no aguanten un tercer atac en condicions. La Xesca va fent, li falla el coco però apreta com sempre.
Bueno gent, que sapigueu que ens veurem ben aviat per algun peu de via!